Førerkort klasse b / baut

Klasse b / baut

Med trafikkopplæring for førerkort klasse B er du i stand til å kjøre personbil på veiene. Vi tilbyr kjøreopplæring for både manuelt gir og automatgir. Før du kan ta kjøretimer må du ha bestått trafikalt grunnkurs. Vi har god erfaring med opplæring når det gjelder førerkort klasse B, og vil hjelpe deg på veien til å bli en trygg og god sjåfør.

Vi tilbyr

Kommende kurs

Start på din vei mot førerkortet

Vi ønsker å gi deg et godt å trygt læringsmiljø, slik at du kan bli en ansvarsfull sjåfør. Kontakt oss i dag for å starte på din vei mot førerkortet!